.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند آیت الله معلمی از بی عدالتی در تخیص اعتبارات مبارزه با کرونا ؛
مازندران وضعیت حادی پیدا کرده است ، تلفات افزایش پیدا میکند و مراکز درمانی در تأمین نیازمندی ها مشکل دارند! / مازندران در سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت را ندارد ! / امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است
شمال نیوز : این شمایید آقای دکتر نمکی ، که باید فریاد همه مردم دردمند باشید و به رئیس جمهور منتقل کنید ، که در چنین شرائط سخت کشور ، امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است.....
مازندران وضعیت حادی پیدا کرده است ، تلفات افزایش پیدا میکند و مراکز درمانی در تأمین نیازمندی ها مشکل دارند! / مازندران  در سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت را  ندارد ! /  امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است

شمال نیوز:در پی توزیع ناعادلانه اعتبارات مبارزه با کرونا ویروس در میان برخی استان های درگیر به تناسب جمعیت و میزان درگیری با این بیماری از سوی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، آیت الله معلمی با انتقادتندی در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان مسائلی را مطرح نمود .

 

به گزارش شمال نیوز،  متن نامه مهم آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» به وزیر بهداشت و درمان بدین شرح است  :

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر نمکی «وزیر محترم بهداشت و درمان»

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار ؛ خسته نباشید ، آجرک الله .

آقای دکتر ، ابتلائات سخت ، آزمون بزرگی است که مقاومت و ایستادگی پای کار ، گوهر انسانیت انسان را نمایان می سازد.امیدواریم خدای قادر متعال از الطاف خفیه خود، این معضل بزرگ را هرچه سریع تر از ملت صبور ایران اسلامی و از سر همه مؤمنین عالم دور بگرداند.

همانگونه که جویای مسائل استان ها هستید و مستحضرید ، متأسفانه مازندران وضعیت حادی پیدا کرده است ؛ همچنان تلفات افزایش پیدا میکند و مراکز درمانی و بهداشتی در تأمین نیازمندی ها مشکل دارند! و در سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت را هم ندارند.

این شمایید آقای دکتر نمکی ، که باید فریاد همه مردم دردمند باشید و به رئیس جمهور منتقل کنید ، که در چنین شرائط سخت کشور ، امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است ؛ اینگونه تقسیم نگردد که داد دیگران در آید.

والسلام علی من اتبع الهدی

علی معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» – 24 اسفند 1398


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.